„Paliwa, energia, gaz”, czyli film korporacyjny prezentujący grupę kapitałową UNIMOT zostanie zgłoszony do międzynarodowego konkursu filmów korporacyjnych w Cannes (The Cannes Corporate Media & TV Awards).
– W filmie opowiadamy o UNIMOT, naszej działalności i dynamicznym wzroście, a także o tym, jak chcemy zmieniać rynek energii w Polsce – mówi Robert Brzozowski, prezes zarządu UNIMOT S.A. – Jako firma stawiamy na nowoczesne technologie nie tylko w biznesie, ale i w komunikacji. Stąd pomysł na film korporacyjny, dzięki któremu będziemy budowali wizerunek naszej firmy jako podmiotu działającego w nowoczesny sposób na tradycyjnym rynku paliwowo energetycznym. To nasza pierwsza tego typu produkcja i jesteśmy z niej dumni. Film chcemy zaprezentować szerszej publiczności, zgłaszając go do międzynarodowego konkursu filmów korporacyjnych – dodaje.
Film trwa nieco ponad 3 minuty i został przygotowany w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej. Można zobaczyć go zobaczyć na naszym kanale YouTube pod linkiem: https://youtu.be/uqVtpd-mGLI, prezentujemy go także poniżej:
– W trakcie kilku dni zdjęciowych ekipa filmowa odwiedziła kilka lokalizacji w Polsce gdzie działa UNIMOT: Zawadzkie, Szepietowo, Uniszki Zawadzkie, Częstochowę i Warszawę – mówi prezes Brzozowski. – Nie baliśmy się połączenia efektownych ujęć naszych instalacji z kreatywną wizją artystyczną. Symbolami naszego biznesu zostali gimnastycy, którzy w sposób metaforyczny uosabiają 3 główne linie biznesowe. Gimnastycy ubrani w stroje w kolorach: żółty (prąd), niebieski (gaz) i czarny (paliwa) pokazują nasz dynamizm, komplementarność naszych usług i produktów oraz synergię energii – dodaje.
Od 2010 r. Międzynarodowe Jury Cannes Corporate Media & TV Awards, w skład którego wchodzą laureaci Oscara i Emmy oraz specjaliści do spraw komunikacji korporacyjnej, przyznaje Delfiny, czyli nagrody dla najlepszych filmów korporacyjnych i dokumentacji telewizyjnych.