Kontakt

Kariera

PL
UNIMOT Unimot Paliwa Aktualności UNIMOT realizuje cel emisyjny i uruchomia aplikację Tankuj24

UNIMOT realizuje cel emisyjny i uruchomia aplikację Tankuj24

17.05.2017

UNIMOT S.A., spółka notowana na głównym parkiecie GPW, uruchomiła właśnie zapowiadaną aplikację Tankuj24, dzięki której polscy kierowcy kupią paliwo taniej. To realizacja obietnicy złożonej akcjonariuszom przy emisji nowego pakietu akcji Spółki. Aplikacja Tankuj24 jest pierwszą tego typu aplikacją w Europie.

Aplikacja Tankuj24 została zaprezentowana podczas trwających w Warszawie XXIV Międzynarodowych Targów Stacja Paliw, największym wydarzeniu branżowym. Dzięki aplikacji polscy kierowcy zapłacą mniej za każdy rodzaj paliwa dostępny na stacji. Oprócz oszczędzania na każdym litrze paliwa, aplikacja umożliwia porównywanie ceny na stacjach paliw, oferuje wygodną płatność mobilną poprzez znanego operatora oraz jedną zbiorczą fakturę za wszystkie zakupy w miesiącu. Aplikację można już pobierać na smartfony i tablety ze sklepów App Store i Google Play.

Uruchamiając aplikację Tankuj24 jako pierwsza spółka w Polsce wchodzimy w mobilny kanał sprzedaży paliwa. Jesteśmy przekonani, że bycie pionierem na tym polu pozwoli nam osiągnąć strategiczną przewagę nad pozostałymi podmiotami z branży paliw. Dodatkowo aplikacja Tankuj24 pozwala nam dotrzeć bezpośrednio do klienta detalicznego i rozwinąć sprzedaż dla nowej grupy odbiorców, gdyż do tej pory nasz biznes oparty był o klienta hurtowego – komentuje Robert Brzozowski, Prezes Zarządu UNIMOT S.A.

Zakup paliwa poprzez aplikację odbywa się ma w 3 prostych krokach. Kierowca wybiera z mapy stację paliw, współpracującą z Tankuj24 i oferującą najkorzystniejszą cenę, następnie rezerwuje określoną ilość paliwa, płacąc za nią mobilnie. Ostatnim krokiem jest odwiedzenie stacji w ciągu 24 godzin od rezerwacji i zatankowanie samochodu.

Tankuj24 to także nowe możliwości rozwoju dla stacji paliw, które dotychczas prowadziły sprzedaż tylko w tradycyjny sposób. Aplikacja zapewnia bowiem stacjom partnerskim dostęp do nowego, mobilnego kanału sprzedaży i dopływ nowych klientów. To z kolei przełoży się na zwiększenie wolumenu sprzedawanego paliwa oraz wyższą sprzedaż wszystkich produktów i usług oferowanych na stacji. Istotne, z punktu widzenia właścicieli stacji, jest także to, że Tankuj24 pokrywa koszty prowizji od transakcji płatniczych za paliwo zakupione przez aplikację. Stacje przystępujące do Tankuj24 otrzymają także wsparcie marketingowe od spółki. Na dzień startu aplikacja współpracuje ze stacjami w kilku wybranych miastach Polski, m.in.: Częstochowie, Krakowie, Szczecinie i Trójmieście.

Codziennie do Tankuj24 dołączają kolejne stacje, z którymi podpisujemy umowy partnerskie, dzięki czemu rozwijamy się bardzo dynamicznie. Naszym celem jest mieć pokrycie w kluczowych regionach Polski do końca roku. Duży nacisk kładziemy na pozyskiwanie stacji wzdłuż połączeń autostradowych, gdzie ceny paliwa są najwyższe i gdzie potencjalnie możemy zaproponować polskim kierowcom najwyższe rabaty – podkreśla prezes Brzozowski.

Tankuj24 według UNIMOT ma potencjał międzynarodowy, a aspiracją firmy jest stworzenie anglojęzycznej aplikacji Refuel24, z której korzystać mogliby kierowcy w całej Europie.

Link do filmu przedstawiającego aplikację: https://www.youtube.com/watch?v=hCznlUPJ-e4

Serwis internetowy: http://tankuj24.pl/

 

Zobacz  również

Unimot opublikował wyniki za III kwartał 2024 r.
Spotkanie z Zarządem 15 listopada 2024 r.
Grupa UNIMOT wyczarterowała gazowiec do transportu gazu LPG, wzmacniając łańcuch dostaw  w obliczu nadchodzących sankcji